دوره 5 ساله ریاست قوه قضاییه بزودی پایان می یابد

پایگاه اطلاع رسانی و فرهنگی استان هرمزگان

دوره 5 ساله ریاست قوه قضاییه بزودی پایان می یابد

۲ بازديد

دوره 5 ساله ریاست قوه قضاییه بزودی پایان می یابد

 

رئیس کل دادگستری هرمزگان در نشست مطبوعاتی به مناسبت هفته قوه قضاییه با اشاره به خدمت‌رسانی شایسته و بدون هیاهوی دستگاه قضایی به مردم طی این سالها اظهار داشت: دوره 5 ساله ریاست حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای بعد از سپری شدن هفته قوه قضاییه به پایان می رسد.

به گزارش آوای نخلستان، مجتبی قهرمانی تصریح کرد: جناب محسنی اژه ای فردی با تجربه و از بدنه قوه قضاییه است که سالها در سمت های مختلف خدمت کرده و دوره مدیریت ایشان بدون حاشیه سپری شده است. وی افزود: در نتیجه تدابیر ریاست قوه قضاییه در ایام دفاع مقدس سوم، روند خدمت‌رسانی دستگاه قضایی به مردم برای لحظه ای متوقف نشد.

وی ادامه داد: همانطور که همه شاهد بودند ریاست قوه قضاییه از لحظه اول جنگ خوش درخشیدند و بسیار با بصیرت و دقیق موضع گیری، ورود و اقدام کردند و در اوج بحران ها و ترورها صراحتاً و رسماً علیه نتانیاهو و ترامپ موضع گیری کردند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان یادآور شد: ریاست قوه قضاییه علاوه بر ورود میدانی به مسائل در این ایام به گونه ای مدیریت کردند که نه‌تنها برنامه و جلسه ای از قوه قضاییه تعطیل نشد و حضور ایشان در اجتماعات مردمی تداوم یافت بلکه رؤسای کل دادگستری استان ها نیز در مواعد تعیین شده فراخوانده شدند و حضوراً به دیدار با رئیس قوه قضاییه رفتند و به ارائه گزارش پرداختند و رهنمودهای لازم را اخذ کردند.

قهرمانی تصریح کرد: در ایام جنگ تحمیلی، همکاران ما در دستگاه قضایی و حتی بانوان شاغل در مجموعه نیز در اوج بمباران در محل کار خود حضور داشتند و بدون اینکه کار را تعطیل کنند به خدمت‌رسانی پرداختند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.