آوای نخلستان

پایگاه اطلاع رسانی و فرهنگی استان هرمزگان

نشریه آوای نخلستان 155 منتشر شد

۰ بازديد

نشریه آوای نخلستان 155 منتشر شد

یکصد و پنجاه و پنجمین شماره هفته نامه آوای نخلستان با مطالب متنوع خبری، اجتماعی، گزارش، فرهنگی و ادبی در تاریخ شنبه 30 خردادماه 1405 منتشر شد. "اعزام بیش از 300 مبلغ به هرمزگان برای اجرای برنامه های محرم" عنوان تیتر نخست این شماره نشریه است.

نشریه آوای نخلستان از نشریات محلی استان هرمزگان است که با مدیرمسئولی معصومه اکبری و سردبیر حسین فریدونی در بندرعباس منتشر می شود.

دوره 5 ساله ریاست قوه قضاییه بزودی پایان می یابد

۱ بازديد

دوره 5 ساله ریاست قوه قضاییه بزودی پایان می یابد

 

رئیس کل دادگستری هرمزگان در نشست مطبوعاتی به مناسبت هفته قوه قضاییه با اشاره به خدمت‌رسانی شایسته و بدون هیاهوی دستگاه قضایی به مردم طی این سالها اظهار داشت: دوره 5 ساله ریاست حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای بعد از سپری شدن هفته قوه قضاییه به پایان می رسد.

به گزارش آوای نخلستان، مجتبی قهرمانی تصریح کرد: جناب محسنی اژه ای فردی با تجربه و از بدنه قوه قضاییه است که سالها در سمت های مختلف خدمت کرده و دوره مدیریت ایشان بدون حاشیه سپری شده است. وی افزود: در نتیجه تدابیر ریاست قوه قضاییه در ایام دفاع مقدس سوم، روند خدمت‌رسانی دستگاه قضایی به مردم برای لحظه ای متوقف نشد.

وی ادامه داد: همانطور که همه شاهد بودند ریاست قوه قضاییه از لحظه اول جنگ خوش درخشیدند و بسیار با بصیرت و دقیق موضع گیری، ورود و اقدام کردند و در اوج بحران ها و ترورها صراحتاً و رسماً علیه نتانیاهو و ترامپ موضع گیری کردند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان یادآور شد: ریاست قوه قضاییه علاوه بر ورود میدانی به مسائل در این ایام به گونه ای مدیریت کردند که نه‌تنها برنامه و جلسه ای از قوه قضاییه تعطیل نشد و حضور ایشان در اجتماعات مردمی تداوم یافت بلکه رؤسای کل دادگستری استان ها نیز در مواعد تعیین شده فراخوانده شدند و حضوراً به دیدار با رئیس قوه قضاییه رفتند و به ارائه گزارش پرداختند و رهنمودهای لازم را اخذ کردند.

قهرمانی تصریح کرد: در ایام جنگ تحمیلی، همکاران ما در دستگاه قضایی و حتی بانوان شاغل در مجموعه نیز در اوج بمباران در محل کار خود حضور داشتند و بدون اینکه کار را تعطیل کنند به خدمت‌رسانی پرداختند.

تجلیل از تبار ایثار در بهزیستی هرمزگان

۱ بازديد
میثاق با آرمان سرخ حسینی در امتداد مسیر سبز مهدوی/ تجلیل از تبار ایثار در بهزیستی هرمزگان

همزمان با حلول ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، مراسم «سه‌شنبه‌های مهدوی» با حضور مسئولان ارشد سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان و با محوریت تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و خدمات اجتماعی برگزار شد.

به گزارش آوای نخلستان؛ همزمان با حلول ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ، فضای اداره کل بهزیستی هرمزگان با شمیم جان‌بخش «سه‌شنبه‌های مهدوی» و طنین ملکوتی زیارت عاشورا عطرآگین شد.

این محفل معنوی با حضور سالاری جانشین فرماندهی و دکتر بیژنی معاون سیاسی سپاه امام سجاد (ع) و شجاعی مسئول بسیج ادارات استان هرمزگان  همراه بود .

سامیه جهانشاهی، مدیرکل بهزیستی هرمزگان، در این مراسم با کلامی برخاسته از متن خدمت، به تبیین رسالت‌های این نهاد حمایتی پرداخت. وی با ورق زدن تاریخِ ایثار، یاد و خاطره همکاران خدومی را که در کوران جنگ تحمیلی، سنگر خدمت را با خون و حماسه حفظ کردند، گرامی داشت و آنان را گواهانِ صادقِ تداوم روحیه جهادی در پیکره بهزیستی خواند.

در بخشی تأثیرگذار از این آیین، طنین واژگان امیدبخش و تکیه‌گاه‌آفرینِ «رهبر شهید»، جانی دوباره به دل‌های منتظر بخشید؛ سخنانی که با موضوع امید آفرینی و نا امید نشدن مردم ایران اسلامی در هرگونه سوانح و حوادث می پرداخت .

در ادامه، جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، از مجاهدت‌های خاموش خانواده بزرگ بهزیستی قدردانی کرد و دکتر بیژنی سخنران برنامه با کلامی نافذ، ابعاد ماندگار دفاع مقدس و ضرورت بصیرت در عصر حاضر را بازخوانی نمود.

پایان‌بخش این محفل نورانی، آیینی از جنس سپاس بود. به پاسِ پاسداری از ارزش‌ها و استمرار خدمت جهادی به رزمندگان و ایثارگران، لوح تقدیری با امضای فرماندهی سپاه امام سجاد (ع)، به سامیه جهانشاهی مدیرکل و قاسم جلالی فرمانده پایگاه بسیج شهید عیسی کریمی  بهزیستی هرمزگان اهدا شد.
 

هرمزگان

خسارت حملات آمریکایی‌ها به زیرساخت‌های آب هرمزگان بالغ بر ۸ همت

۵ بازديد

خسارت حملات آمریکایی‌ها به زیرساخت‌های آب هرمزگان بالغ بر ۸ همت

آبفا هرمرگان
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از وارد شدن ۸ هزار میلیارد تومان خسارت به تأسیسات آب شرب استان خبر داد و اعلام کرد با وجود تخریب برخی مراکز حیاتی، روند تأمین آب در بیشتر مناطق به حالت عادی بازگشته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان در جمع خبرنگاران به تشریح خسارت حملات گسترده آمریکایی ها به زیرساخت‌های آبی هرمزگان پرداخت و گفت: بالغ بر ۸ هزار میلیارد تومان خسارت در جنگ به تأسیسات آب شرب استان وارد شده است.
به گزارش آوای نخلستان، عبدالحمید حمزه پور افزود: استان هرمزگان در جنگ رمضان به عنوان خط مقدم نبرد با دشمن آمریکایی صهیونی به یکی از کانون‌های اصلی درگیری تبدیل شده بود و تروریست های آمریکایی تنها به حمله به مدرسه و منازل مسکونی مردم بسنده نکرد؛ بلکه بارها زیرساخت‌های حیاتی آب از جمله آب‌شیرین‌کن‌ها را که نقش اساسی در تأمین حیات مردم دارند، هدف قرار داد؛ اقدامی که بر اساس مبانی بین‌المللی، مصداقی آشکار از جنایت محسوب می‌شود. حتی در شرایطی که سراسر کشور درگیر تنش‌ها بود، هرمزگان همچنان در معرض تبادل آتش قرار داشت و در تازه‌ترین حملات، زیرساخت آبی شهرستان سیریک نیز مورد هدف قرار گرفت.

آوای نخلستان شماره 154 منتشر شد

۲ بازديد
نشریه آوای نخلستان شماره 154 منتشر شد


یکصد و پنجاه و سومین شماره هفته نامه آوای نخلستان با مطالب متنوع خبری، اجتماعی، گزارش، فرهنگی و ادبی در تاریخ سه شنبه 9 خردادماه 1405 منتشر شد. "مرکز جامع دیالیز در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس ساخته می شود" عنوان تیتر نخست این شماره نشریه است. نشریه آوای نخلستان با مدیرمسئولی معصومه اکبری و سردبیر حسین فریدونی در بندرعباس منتشر می شود.

یکصد و پنجاه و چهارمین شماره هفته نامه کثیرالانتشار آوای نخلستان در ۸ صفحه با مطالب متنوع خبری، سیاسی، اجتماعی، علمی، پزشکی، گزارش، فرهنگی و هنری در تاریخ 17 خردادماه ۱۴۰۵ منتشر شد.“بوستان گل سرخ و زمین ورزشی شهید بنی اسدی در بندرعباس به بهره برداری رسید” عنوان تیتر نخست این شماره نشریه است.

نشریه آوای نخلستان از نشریات محلی هرمزگان است که با مدیرمسئولی معصومه اکبری و سردبیری حسین فریدونی در بندرعباس منتشر می شود.

میز ارتباطات مردمی در تجمعات شبانه ؛ مدیرکل بهزیستی هرمزگان در میان مردم

۲ بازديد
میز ارتباطات مردمی در تجمعات شبانه ؛ مدیرکل بهزیستی هرمزگان در میان مردم

در راستای ارتقای پاسخگویی میدانی و تقویت ارتباط بی‌واسطه با مردم، مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان به همراه تیم مدیریتی و معاونین ستادی، در قالب «میز ارتباطات مردمی»، با شهروندان و مددجویان در تجمعات شبانه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آوای نخلستان، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان به همراه معاونین و مدیران ستادی، در محل تجمعات شبانه مردم حاضر شد و در قالب میز ارتباطات مردمی، به صورت چهره به چهره با شهروندان و مددجویان دیدار کرد.

در این برنامه که با هدف ارتقای پاسخگویی میدانی و تقویت ارتباط بی‌واسطه با مردم برگزار شد، مدیرکل و تیم همراه، ضمن استماع درخواست‌ها و مسائل مطرح‌شده، دستورات لازم برای پیگیری سریع موارد را صادر کردند.

قدردانی شهردار بندرعباس از مشارکت مؤثر شهروندان و مدیران شهری در طرح تپش

۵ بازديد

قدردانی شهردار بندرعباس از مشارکت مؤثر شهروندان و مدیران شهری در طرح تپش

 

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس از تجلیل هشت شهروند وظیفه‌شناس و تعدادی از مسئولان شهری فعال در اجرای طرح تفکیک پسماند خشک از مبدأ خبر داد و این اقدام را گامی مؤثر در راستای توسعه فرهنگ مشارکت شهروندی و ارتقای مدیریت پسماند شهری عنوان کرد.
به گزارش آوای نخلستان، پطرس ترابی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس با اشاره به استقبال شهروندان از طرح تفکیک پسماند خشک از مبدأ اظهار کرد: هشت نفر از شهروندان بندرعباسی که از زمان آغاز اجرای این طرح بیشترین میزان مشارکت را در تفکیک و تحویل پسماند خشک داشته‌اند، در مراسمی توسط مهدی نوبانی شهردار بندرعباس مورد تقدیر قرار گرفتند.
ترابی افزود: این شهروندان از طریق نرم‌افزار بندرعباس هوشمند و همچنین تماس با سامانه تلفن گویای ۹۱۰۹۱۱۰۰_۰۷۶، همکاری مستمر و ارزشمندی با سازمان مدیریت پسماند داشته‌اند و نقش مؤثری در پیشبرد اهداف این طرح ایفا کرده‌اند.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس با تأکید بر اهمیت مشارکت مردمی در حوزه مدیریت پسماند تصریح کرد: تفکیک پسماند از مبدأ یکی از مهم‌ترین راهکارهای کاهش حجم زباله‌های دفنی، حفظ محیط زیست و افزایش بهره‌وری در فرآیند مدیریت پسماند است و مشارکت آگاهانه شهروندان، ضامن موفقیت این برنامه‌ها خواهد بود.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس همچنین از تقدیر شهردار بندرعباس از رحمت الله دهقانی مدیر منطقه یک شهرداری، عقیل پیشوایی رییس ناحیه یک شهرداری منطقه یک و همایون ذاکری رییس ناحیه دو شهرداری منطقه سه خبر داد و گفت: این مدیران به دلیل بیشترین میزان همکاری و تعامل با سازمان مدیریت پسماند در اجرای طرح تفکیک پسماند خشک از مبدأ در طی یک هفته اخیر، مورد تجلیل قرار گرفتند.
وی با تأکید بر ضرورت همکاری همه بخش‌های شهرداری در اجرای برنامه‌های مدیریت پسماند تصریح کرد: همراهی مناطق، نواحی و سایر واحدهای اجرایی شهرداری، زمینه‌ساز افزایش مشارکت شهروندان و ارتقای کیفیت اجرای طرح تفکیک پسماند خشک از مبدأ خواهد بود.
گفتنی است، این مراسم در حاشیه جلسه شورای اداری شهرداری بندرعباس با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، روح الله سفیدخانی نماینده دادستان مرکز استان هرمزگان در امور شهرداری ها، اسماعیل موحدی نژاد معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس، پطرس ترابی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس، مدیران مناطق، رؤسای سازمان‌های شهرداری، رؤسای نواحی و جمع دیگری از مدیران شهرداری برگزار شد.

آوای نخلستان 153 منتشر شد

۲ بازديد

نشریه آوای نخلستان 153 منتشر شد

یکصد و پنجاه و سومین شماره هفته نامه آوای نخلستان با مطالب متنوع خبری، اجتماعی، گزارش، فرهنگی و ادبی در تاریخ سه شنبه 9 خردادماه 1405 منتشر شد. "مرکز جامع دیالیز در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس ساخته می شود" عنوان تیتر نخست این شماره نشریه است.

نشریه آوای نخلستان با مدیرمسئولی معصومه اکبری و سردبیر حسین فریدونی در بندرعباس منتشر می شود.