میز ارتباطات مردمی در تجمعات شبانه ؛ مدیرکل بهزیستی هرمزگان در میان مردم

۳ بازديد
میز ارتباطات مردمی در تجمعات شبانه ؛ مدیرکل بهزیستی هرمزگان در میان مردم

در راستای ارتقای پاسخگویی میدانی و تقویت ارتباط بی‌واسطه با مردم، مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان به همراه تیم مدیریتی و معاونین ستادی، در قالب «میز ارتباطات مردمی»، با شهروندان و مددجویان در تجمعات شبانه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آوای نخلستان، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان به همراه معاونین و مدیران ستادی، در محل تجمعات شبانه مردم حاضر شد و در قالب میز ارتباطات مردمی، به صورت چهره به چهره با شهروندان و مددجویان دیدار کرد.

در این برنامه که با هدف ارتقای پاسخگویی میدانی و تقویت ارتباط بی‌واسطه با مردم برگزار شد، مدیرکل و تیم همراه، ضمن استماع درخواست‌ها و مسائل مطرح‌شده، دستورات لازم برای پیگیری سریع موارد را صادر کردند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.