شنبه ۲۳ خرداد ۰۵ | ۰۱:۰۵ ۳ بازديد

در راستای ارتقای پاسخگویی میدانی و تقویت ارتباط بیواسطه با مردم، مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان به همراه تیم مدیریتی و معاونین ستادی، در قالب «میز ارتباطات مردمی»، با شهروندان و مددجویان در تجمعات شبانه دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش آوای نخلستان، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان به همراه معاونین و مدیران ستادی، در محل تجمعات شبانه مردم حاضر شد و در قالب میز ارتباطات مردمی، به صورت چهره به چهره با شهروندان و مددجویان دیدار کرد.
در این برنامه که با هدف ارتقای پاسخگویی میدانی و تقویت ارتباط بیواسطه با مردم برگزار شد، مدیرکل و تیم همراه، ضمن استماع درخواستها و مسائل مطرحشده، دستورات لازم برای پیگیری سریع موارد را صادر کردند.
- ۰ ۰
- ۰ نظر
قدردانی شهردار بندرعباس از مشارکت مؤثر شهروندان و مدیران شهری در طرح تپش
آوای نخلستان 153 منتشر شد
نشریه آوای نخلستان 155 منتشر شد
دوره 5 ساله ریاست قوه قضاییه بزودی پایان می یابد
تجلیل از تبار ایثار در بهزیستی هرمزگان
آوای نخلستان شماره 154 منتشر شد