
همزمان با حلول ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، مراسم «سهشنبههای مهدوی» با حضور مسئولان ارشد سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان و با محوریت تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و خدمات اجتماعی برگزار شد.
به گزارش آوای نخلستان؛ همزمان با حلول ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ، فضای اداره کل بهزیستی هرمزگان با شمیم جانبخش «سهشنبههای مهدوی» و طنین ملکوتی زیارت عاشورا عطرآگین شد.
این محفل معنوی با حضور سالاری جانشین فرماندهی و دکتر بیژنی معاون سیاسی سپاه امام سجاد (ع) و شجاعی مسئول بسیج ادارات استان هرمزگان همراه بود .
سامیه جهانشاهی، مدیرکل بهزیستی هرمزگان، در این مراسم با کلامی برخاسته از متن خدمت، به تبیین رسالتهای این نهاد حمایتی پرداخت. وی با ورق زدن تاریخِ ایثار، یاد و خاطره همکاران خدومی را که در کوران جنگ تحمیلی، سنگر خدمت را با خون و حماسه حفظ کردند، گرامی داشت و آنان را گواهانِ صادقِ تداوم روحیه جهادی در پیکره بهزیستی خواند.
در بخشی تأثیرگذار از این آیین، طنین واژگان امیدبخش و تکیهگاهآفرینِ «رهبر شهید»، جانی دوباره به دلهای منتظر بخشید؛ سخنانی که با موضوع امید آفرینی و نا امید نشدن مردم ایران اسلامی در هرگونه سوانح و حوادث می پرداخت .
در ادامه، جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، از مجاهدتهای خاموش خانواده بزرگ بهزیستی قدردانی کرد و دکتر بیژنی سخنران برنامه با کلامی نافذ، ابعاد ماندگار دفاع مقدس و ضرورت بصیرت در عصر حاضر را بازخوانی نمود.
پایانبخش این محفل نورانی، آیینی از جنس سپاس بود. به پاسِ پاسداری از ارزشها و استمرار خدمت جهادی به رزمندگان و ایثارگران، لوح تقدیری با امضای فرماندهی سپاه امام سجاد (ع)، به سامیه جهانشاهی مدیرکل و قاسم جلالی فرمانده پایگاه بسیج شهید عیسی کریمی بهزیستی هرمزگان اهدا شد.

- ۰ ۰
- ۰ نظر
قدردانی شهردار بندرعباس از مشارکت مؤثر شهروندان و مدیران شهری در طرح تپش
آوای نخلستان 153 منتشر شد
نشریه آوای نخلستان 155 منتشر شد
دوره 5 ساله ریاست قوه قضاییه بزودی پایان می یابد
آوای نخلستان شماره 154 منتشر شد
میز ارتباطات مردمی در تجمعات شبانه ؛ مدیرکل بهزیستی هرمزگان در میان مردم