تجلیل از تبار ایثار در بهزیستی هرمزگان

پایگاه اطلاع رسانی و فرهنگی استان هرمزگان

تجلیل از تبار ایثار در بهزیستی هرمزگان

۲ بازديد
میثاق با آرمان سرخ حسینی در امتداد مسیر سبز مهدوی/ تجلیل از تبار ایثار در بهزیستی هرمزگان

همزمان با حلول ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، مراسم «سه‌شنبه‌های مهدوی» با حضور مسئولان ارشد سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان و با محوریت تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و خدمات اجتماعی برگزار شد.

به گزارش آوای نخلستان؛ همزمان با حلول ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ، فضای اداره کل بهزیستی هرمزگان با شمیم جان‌بخش «سه‌شنبه‌های مهدوی» و طنین ملکوتی زیارت عاشورا عطرآگین شد.

این محفل معنوی با حضور سالاری جانشین فرماندهی و دکتر بیژنی معاون سیاسی سپاه امام سجاد (ع) و شجاعی مسئول بسیج ادارات استان هرمزگان  همراه بود .

سامیه جهانشاهی، مدیرکل بهزیستی هرمزگان، در این مراسم با کلامی برخاسته از متن خدمت، به تبیین رسالت‌های این نهاد حمایتی پرداخت. وی با ورق زدن تاریخِ ایثار، یاد و خاطره همکاران خدومی را که در کوران جنگ تحمیلی، سنگر خدمت را با خون و حماسه حفظ کردند، گرامی داشت و آنان را گواهانِ صادقِ تداوم روحیه جهادی در پیکره بهزیستی خواند.

در بخشی تأثیرگذار از این آیین، طنین واژگان امیدبخش و تکیه‌گاه‌آفرینِ «رهبر شهید»، جانی دوباره به دل‌های منتظر بخشید؛ سخنانی که با موضوع امید آفرینی و نا امید نشدن مردم ایران اسلامی در هرگونه سوانح و حوادث می پرداخت .

در ادامه، جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، از مجاهدت‌های خاموش خانواده بزرگ بهزیستی قدردانی کرد و دکتر بیژنی سخنران برنامه با کلامی نافذ، ابعاد ماندگار دفاع مقدس و ضرورت بصیرت در عصر حاضر را بازخوانی نمود.

پایان‌بخش این محفل نورانی، آیینی از جنس سپاس بود. به پاسِ پاسداری از ارزش‌ها و استمرار خدمت جهادی به رزمندگان و ایثارگران، لوح تقدیری با امضای فرماندهی سپاه امام سجاد (ع)، به سامیه جهانشاهی مدیرکل و قاسم جلالی فرمانده پایگاه بسیج شهید عیسی کریمی  بهزیستی هرمزگان اهدا شد.
 

هرمزگان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.